5/11/07

Una xafardera ens escriu: les obres de Blanquerna

Una xafardera ens comenta un fet prou rellevant. Es veu que davant de Blanquerna, on s’estan fent unes obres, van trobar restes romans i els han tirat a terra, imaginem que perquè no eren prou importants. O potser perquè ho era més no aturar novament unes obres, qui sap.

La Marta ens diu:

“L’altre dia em vaig enfilar a les tanques metàl·liques que donen a les obres que hi ha davant de Blanquerna, perquè tenia curiositat per veure uns restes romans que hem van dir que s’havien trobat. Justament en aquell moment estaven fent unes fotografies. La meva sorpresa va estar, però, quan al cap de dos o tres dies, em vaig enfilar amb un amic per mostrar-li i ja no hi eren. M’han dit que les excavadores van fer feina. Em sembla incomprensible que no preservem el nostre patrimoni. Què s’acabarà fent? Una plaça? No seria millor habilitar-ho perquè la gent pugués visitar com vivien els nostres avantpassats? Em semblaria molt més interessant, no tenen cap mena de sensilibilitat. Gracias. Marta”